Wednesday, August 5, 2009

Birthday Party Stacy

aku agak pending la nak update blog pasal birthday party Stacy ni..bukan sebab pe..sb terlalu busy..huhuhu.. aku tak tau nak taip pe ni sb aku letih sgt sb baru smpai kt jengka ni..nak letak gambar pun, gambar semua sama dgn yg ad kt Blog Stacy..huhuhu..so, tgk je la apa yang ada...enjoy....


Stacy bergambar bersama AJK Stacy Angie Frenz

Stacy sedang menerima trofi dari Stacy Angie Frenz sempena 1 tahun bergelar Juara AF

Chaq pun turut hadir pada majlis tersebut

Stacy bersama family n rakan2 artis ketika majlis memotong kek

asal amik gambar dgn dorang je mesti aku kena tunduk..huhuhu...

Sama tak warna krim kt muka aku n kt rambut Stacy..hahaha



Sebenarnya gambar ni b4 event Start..tp malas nak susun..huhuhu..smart tak pic ni??

tgh tggu guest datang..

lain2 gambar klik SINI

0 comments: