Monday, August 17, 2009

Menjejak Stacy di Melaka

Sabtu lepas aku, Mrs X, Kose, Mae, Sniper, Nai'zle, Meow, Lana, Kak Abby n Suspect turun padang untuk menyaksikan jelajah 11 Era yang bertempat di Dataran Pahlawan, Melaka... malam 2 mmg best sb bila nama Stacy di umumkan jer.. semua dah menjerit2.. pergh.. mmg havoc la.. Stacy perform 3 lagu iaitu Gagap, Aku Stacy dan Pakai Buang.. persembahan Stacy mmg TERBAIK!!! Habis je Stacy perform, lepaking sambil makan2 di tepi laut..(laut ke 2..malam, tak perasan) Tapi kali ni aku tak berani nak dekat dgn Stacy.. sb aku kan kena kuarintin..nt tak pasal2 Stacy sakit lak...huhuhu.. lagipun malam 2 Stacy nampak letih sangat...mane tak nya.. pagi 2 Stacy di Kedah then sebelah malam lak dia kt Melaka, esoknya pagi2 dia dah terbang ke Sabah dan keesokan harinya Stacy kena g Jakarta.. huhu..kesian Stacy..padat betul jadual dia kan.. nway.. aku nak ucap Thank You so much to Stacy sb belanja makan malam 2.. huhu.. thx sangat2... esok hari istimewa.. tp hari apa ek??? hehehehe..

Yeay!! dah smpai dataran pahlawan car park...

Stacy still manis dgn senyuman walaupun tgh letih..

tak dapat bergambar dgn Stacy, amik gambar dia pun jadi lah..

After makan2..hehe..kali ni aku kena masuk sb Stacy suruh ramai2..

0 comments: