Saturday, July 18, 2009

Tag from Kelly...part 1

1. bekas kekasih saya adalah : Fatin Ameera Rozali

2. saya sedang mendengar ? I Was Trying to Love you

3. mungkin saya patut: pergi birthday party Stacy

4. saya suka : Stacy

5. sahabat-sahabat baik saya : Ramai la..nt tak tulis sentap lak..huhu.. semua kawan2 aku adalah sahabat2 baik aku

6. saya tak faham : kenapa kdt aku cepat habis..hahaha

7. saya kehilangan : hati, cinta, rindu,kasih dan semuanya kat si dia..hehe

8. ramai yang berkata : kenapa ko minat sgt kt Stacy??

9. makna nama saya : Pengurus, Pengurusi..lebih kurang cm 2 la..

10. cinta itu adalah : sesuatu yang tak boleh di jelaskan.. kalau org tgh bercinta je yg tau apa itu cinta

11. di suatu tempat, seseorang sedang : berada di jakarta utk APM

12. saya akan cuba : untuk memperbaiki CGPA..supaya dapat anugerah naib canselor

13. ayat SELAMANYA membawa maksud : FOREVER...

14. telefon bimbit saya : selalu sgt hilang..so pakai yg buruk je supaya tak hilang lagi

15. bila saya terjaga dari tidur : sy akan ucap kesyukuran sb masih hidup dan terus cari phone..
16. saya paling meluat apabila : tgh2 syok2 tgk Ben10, tiba2 ad org tukar channel..

17. pesta/parti adalah : for me, sesuatu yang buang masa..lebih baik study wei!! tp utk Stacy tak pe la..hehehe

18. haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : Harimau..

19. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 19 tahun sb masa ni la aku kenal n dapat jumpa Stacy

20. hari ini : aku tau aku akan kebosanan dan berharap APM di tayangkan on9..

21. malam ini saya akan : nak tgk APM..2 pun lau ada on9..

22. esok pula saya akan : iron baju n persiapkan diri tuk ke kelas keesokan harinya

23. saya betul-betul inginkan : dapat lepak dgn Stacy n Stacy Frenz lagi.. ;(

24. ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : Aduh!..hodoh giler rambut aku..

25. pusat membeli-belah atau arked permainan: depend..kalau kuar dgn awek shopping mall la..tp lau dgn kawan2.. arked sudah...hehe

26. Makanan Barat atau Jepun : mana2 pun boleh..janji halal n tak de seafood

27. bilik yang terang atau gelap: Medium..hahaha.. baru romantik..katanya...

28. bestfrend ever ? semua kawan2 aku skrg ni bestfriend ever n ever aku...erk...betul ke ayat aku ni..huhuhu

29. saya nak tag:

-Liza Terbang
-Lana On Jer
-Riana
-Fatyn a.k.a Ameera
-Virgonz a.k.a Eric
-Dk9009 a.k.a Syafiqah
-Wohoomae n Mrs X sekali
-Nakamichie a.k.a Mrs Appan
-Kak Ann a.k.a Temah mini cooper
-Tkvie a.k.a Vee09
-Abby a.k.a Abbyanty
-Mieng a.k.a Moeng
-Cakiplevis a.k.a sivelpikaC

0 comments: