Monday, July 13, 2009

apa salah aku???


Apa salah aku.. aku nak tye 2 jer...apa salah aku sampai ada yang tak puas hati sangat kt aku? actually benda ni dah lama si *&^%$# 2 ckp, masa bulan 4 lagi dia dah ckp, tp baru2 ni je yg aku baru dapat tau yg ada tak puas hati dengan aku... mmg aku diam je, tp aku ni jenis pendam semua benda.. tp aku dah tak dapat pendam sebab semalam aku nampak si *&^%$# 2.. dulu dia ckp yg dia tak puas hati sebab ad ahli yang dimanjakan... then bila aku nampak dia semalam aku terus teringat2 kata2 dia 2..walaupun bukan dari mulut dia..tp aku tau sb sumber yang ckp kat aku ni boleh dipercayai 100%...then semalam lak tiba2 kepala aku dihempap something yg agak keras masa kt konsert mentor..then aku cm pening skit n kepala aku sakit sangat di tambah lagi dengan sakit tulang belakang aku.. lepas 2 semua cm risau kat aku..then aku ternampak lagi si *&^%$#....terus aku buat2 sihat walaupun masa 2 aku tgh menahan sakit yang teramat.. then aku nak mintak maaf secara terbuka...aku bukan tak nak join korang semua makan2 semalam, tp sebabkan kata2 si *&^%$# 2 yang buat aku rasa yang diri aku ni menyusahkan orang jer.. bukan aku nak kurang ajar..tp mmg perangai aku cmni..sekali org tak suka aku mcm 2..aku tak kan buat lagi dah smpai bila2...

6 comments:

Chie July 13, 2009 at 10:35 AM  

oit???pesal ni erry??
lar..patutlah xnmpk smlm.appan cari erry.tapi xnmpk.
chill^_^

vee @ tk July 13, 2009 at 2:04 PM  

ala...biarlah ja errry..kalu ko x join rugilah ko..kan kita sama2 sygkan si stacy tuh..pekak telinga ja..buat bodo n join jer dik..4 sis u r a great adik....thnks sebab selalu tlog sis...join ekkkk biak pi org kata

ann,  July 13, 2009 at 4:27 PM  

relax laa erry... sampai bila org tuh nak bercakap... pekak kan telinga jerk.. dia tak tahu apa kita buat.. ok dik.. relax.. keep it cool

faramielia July 13, 2009 at 7:58 PM  

huhuhu...errykuuu..adoiii takper..apa yg penting amik pengajaran...cuma mereka ada pandangan memasing..

Anonymous,  July 13, 2009 at 10:12 PM  

jelas sekali la semua org tak suka *&^%$# kan?...............

Fatin Ameera July 16, 2009 at 12:51 PM  

its ok..people make mistakes..try to improve urself and be a better person..