Monday, July 6, 2009

Kerja Gila

aku dah buat kerja gila baru2 ni.. yela.. parents aku hantar aku balik ke kampus, tp lepas dorang balik je.. aku terus balik KL..sb nak tgk Stacy n nak bagi support kt Chaq.. *CONGRATS TO CHAQ SEBAB DAPAT G FINAL* Terima kasih kt Mrs X sb bagi aku stay kt rumah dia.. hehe.. so, aku pun g la One Utama untuk shout awards promo.. tp malangya, aku tak dapat jumpa Stacy sb masa 2 aku pk yg Stacy buat show last skali sb selalunya cm2..tp tak kali ni..huhuhu.. kecewa giler hati ni sebab aku tak dapat jumpa Stacy walhal aku balik kali ni semata-mata nak jumpa Stacy..huhuhu.. tp sebelah malam lak.. aku g konsert Mentor.. pergh..mmg best giler..persembahan Chaq mmg gempak!!! tp nasib tak menyebelahi Chaq sb Chaq dapat markah terendah malam 2.. tp last2..ada kejutan..Chaq layak masuk final.. aku punya gembira.. Woohoomae sampai menangis kegembiraan sb Chaq dapat masuk final.. Congrats again to Chaq... then hari ni aku terus balik jengka..huhuhu..mmg letih tp aku cukup puas hati sebab dapat jumpa Stacy Frenz lagi..



Chaq semasa buat persembahan lagu MJ..

Keluarga Chaq yang begitu sporting membuat tatu di muka dan leher..hiks..

masa nak beratur masuk MBSA

ni masa kt One Utama..lepas Stacy dah balik.. dorang tgh bincang..tp gambar ni candid jer..

ini dia couple sensasi di SFC..Appan n Nakamichie..hehehe.. akhirnya dapat jgk tgk dorang datang berdua.. n thanks to them sb datang mentor semalam..hehe.. semoga bahagia selalu n cepat2 naik pelamin..hiks..

2 comments:

Haori July 6, 2009 at 10:40 PM  

ye Naka.. mmg couple sensasi lagi malatop!! wakakak