Wednesday, July 1, 2009

Aktiviti 28 Jun 2009

Ahad lepas, 28 Jun aku dan Stacy Frenz telah join Majlis Perkahwinan Abg Stacy iaitu Adam yang di adakan di Puchong Perdana.. aku n Stacy Frenz rasa terharu la sebab Puan Agnes nak kami jadi wakil dari pihak lelaki.. aku rasa mcm satu penghormatan bagi kami semua.. sebelum ke majlis perkahwinan 2.. kteorg semua g rumah Stacy dulu.. then kami tolong la apa yang patut.. dan majlis persandingan 2 berjalan dengan lancar. Di sebelah malam pulak, aku dan Stacy Frenz turun ke MBSA pulak utk konsert semi final 1 Mentor 3..konsert kali ni meriah kerana Family Stacy turun padang termasuk pengantin baru..hahaha.. kat sini aku nak ucapkan TAHNIAH kepada Chaq kerana berjaya mara ke peringkat seterusnya.. keep up the good work Chaq!!!..


Rombongan dari pihak lelaki..

Raja sehari..

Stacy menepung tawar..(erk..betul ke pe yg aku eja ni..)

Giliran Cherry pula menepung tawar

Cherry yg buat susunan bunga telur ni..cantik kan

aku ni tolong menyemakkan diri je..hahah

kak Abby, Liza n kak Vee yang tekun menyiapkan hantaran

Pengantin Lelaki yang segak bergaya..

Ni pun pengantin gak..baru je lepas nikah..hahaha.. jangan marah..

Sara nampak lain pakai baju kurung..hahaha..

uik..Sara pun dah buat style aku.hahah.. ni semua bakal2 naik pelamin sendiri lepas ni..

ni aku tak le ckp pe.. lu pk la sendiri..hahah

Banner yang dibawa dari Sabah..sangat besar..

nak makan pun sempat gak aku snap.. hahaha

kak Ann n Lana yang begitu semangat bila Thye bwk lagu jawa.. maka terserlah la kejawaan mereka berdua 2..

snap lagi..hahaha

ni aksi Sinchan yang menari gelek bila black nyanyi lagu ghazal..

Anip yang begitu suka melayan kerenah Sinchan..

Sebahagian dari penyokong2 Chaq malam 2..

1 comments: