Thursday, July 23, 2009

Pain killer


pain killer.. aku bergantung dgn pain killer je skrg ni... tp sampai bila.. aku tak larat asyk nak ulang alik ke hospital tuk amik ubat yang hanya memberi kesan yang hanya utk beberapa jam.. menurut doctor, pain killer yang sesuai hanyalah injection campuran dari 3 jenis pain killer.. aku pun tak tau pe benda.. tp tak kan la hari2 dorang nak cucuk jarum kat aku.. aku dah tak sanggup di cucuk lagi sb dalam ward dulu..hari2 kena inject smpai bengkak tangan aku, terbakar muka aku.. tp..sampai bila aku nak tahan sakit ni.. ramai2 kawan2 yang ckp, pain killer akan bagi side effect.. aku tak tau nak buat cmne lagi.. kalau tak amik ubat, aku nak baring pun tak boleh.. kalau amik ubat lak, terfikir side effect dia..

1 comments:

mizchocberry July 23, 2009 at 9:25 PM  

sabar la haori...mungkin ni dugaan untuk sementara waktu ni...lepas ni ok la...