Monday, March 2, 2009

THANK YOU STACY FRENZ

Wah...aku rasa amat terharu bila sebahagian ahli Stacy Frenz datang melawat aku kt kampus semalam.. aku rasa terharu sangat-sangat... SFC yang melawat aku adalah Mrs.X, Woohoomae, Mr Kos (President SFC) n adik Mrs.X... Pada mula mereka kata mereka semua tak jadi datang, so aku pun tak de la prepare apa2 utk dorang.. tiba2 jam 3:23 p.m. aku dapat msg dari Mrs.X yg mengatakan dorang akan smpai kt kmpus aku dalam masa 25 minit.. aku pun terkejut la.. aku rasa mcm nak nangis pun ada sebab dalam2 sakit, ada juga yang datang melawat aku yg tak seberapa ni... Dorang byk bagi semangat kt aku semalam, dorang suruh aku makan ubat semua.. aku hargai nasihat mereka semua.. If korang nak tau la kan.. Stacy Frenz ni amat menekankan Love n Unite(ayt ni ikut kefahaman aku jer).. dorang caring sgt kat ahli2 yg sakit n yg ada masalah.. dah cm 1 family dah.. aku harap aku cukup sihat utk join dorang lagi nt.. n paling aku tak sabar nak join adalah pelancaran Album Sulung Stacy yg akan di lancarkan pada 8 Mac ini kt 1 Borneo Sabah, Anugerah Bintang Popular Berita Harian dan perasmian Restoran Bayu Kinabalu (Restoran Kos).. n sekali lagi aku nak ucapkan ribuan terima kasih kt SFC yang datang dari jauh semalam n Haori betul2 hargai kehadiran kamu semua..





0 comments: