Wednesday, March 4, 2009

AKU HAPPY SANGAT HARI NI

hehehe.. ad beberapa sebab la yg wat aku jadi happy hari ni...walaupun ada jugak yg aku tak happy tp benda ni dah mengatasi segalanya... aku dah baik dengan Muff dan aku nak balik nt n celcebrate besday aku dgn Muff... huhuhu.. tak sabar nya rasa hati aku ni.. rasa cm tak percaya lak.. sebab selama ni aku tak suka celebrate besday ni tp kali ni, bila aku dah bersama dia..aku rasa aku dah lain dari diri aku yg sebelum ni.. huhuhu.. 1 perubahan jugak la dalam diri aku ni..
Yang kedua nya.. aku dah dapat atasi masalah kewangan yg aku hadapi selama ni.. ada cara penyelesaian jugak akhirnya.. aku bersyukur sebab, dalam aku susah.. ad jugak yg datang menolong aku dgn bagitau cara2 nak elak masalah kewangan ni..huhu.. salah 1 sebab aku happy adalah bila ahad baru2 ni... SFC datang jenguk aku kt Kampus Khazanah Alam ni n membawa salam dari Stacy.. hehe... tak sangka Stacy n SFC care jugak kat aku ni.. huhuhu..
YANG PENTING SKRG NI AKU HAPPY SGT HARI NI..
TAK SABAR NAK CELEBRATE BESDAY DGN MUFF...
I MISS HER SO MUCH...
N SPECIAL THANKS 2 STACY N STACY FRENZ...

0 comments: