Thursday, March 5, 2009

AKU REDHA

hmm...aku rasa kerana aku over aktif, sakit belakang aku dah kembali lagi.. aku ni dah la tak suka makan ubat..then bila dah sihat skit aku nak berjalan2 la.. lompat2 la.. kira jadi hyper aktif la... hmm..akibatnya.. tadi aku terlantar di atas katil n susah nk bergerak.. rakan ku telah membawa aku ke klinik.. aku di marahi doktor kerana tidak makan ubat.. aku ngaku salah aku gak.. ramai yg bagi nasihat suruh mkn ubat tp aku tak makan.. tak tau la npe aku keras kepala sangat2.. mungkin sebab aku still fobia dgn peristiwa lalu kowt... tadi masa kt klinik.. doktor dah bagi 1 injection dan sakit sangat bila kena injection tadi 2.. maklumlah.. aku ni takut jarum.. mmg byk betul yang aku takut n tak le nk wat.. antaranya aku tak le makan seafood, aku ni mabuk laut, suara dah ada tp tak jelas..slow jer..kena pakai mic baru dgr kowt.., takut jarum, tak suka makan ubat.. huhuhu.. tp tak pe.. AKU REDHA dgn pe yg berlaku pada diriku ni.. Aku personally mntak maaf if aku ad wat sesiapa sakit hati or terasa dgn aku.. tadi aku tgh menahan sakit n aku tension sb menahan sakit yg teramat sangat..then tiba2 tadi ad lak yg cari pasal dgn aku pasal aku gurau2 dgn chatterz lain.. aku malas nak sebut nama.. then ad lak yg kutuk2 aku..lagi la aku tak tahan.. tgh2 menahan sakit ad lak yg ckp mcm2 kat aku.. sebab nak jaga Chat Room 2..aku sendiri out dari chatting tadi.. aku tak nak sb aku Chat Room 2 jadi kucar kacir.. tapi tak pe la.. setiap yg berlaku pasti ada sebabnya kan.. AKU REDHA.......

0 comments: