Monday, March 16, 2009

TERM PAPER!!!!!!

huhuhu... term paper.. gila la aku nak wat term paper.. dah la tak pernah wat term paper sebelum ni.. if korang nak tau, term paper ni lebih kurang research paper la tp ni lagi memeningkan kepala.. aku tak tau pun date line term paper ni bertukar.. aku pk next week last2 lecturer tukar date line hari ni lak.. huhu. aku pun susah hati smpai aku ponteng kelas hari ni semata-mata nak siapkan term paper.. huhuhu.. dari malam tadi aku cuba nak setelkan akhirnya siap gak pagi tadi dalam pukul 10.. huhuhu.. mencabar gila..so, aku nak ckp skit, jangan la wat kerja last2 minute sb mmg menyeksakan smpai korang lupa makan n mcm2 la korang lupa..huhuhu.. now, aku happy, term paper siap.. last2 bila igt2 blk..skrip drama mandarin aku tak siap lagi.. huhuhuhu.. sedey you all.. ad tak sesiapa yg terer wat skrip mandarin..tolong la aku..huhuhu...

0 comments: