Wednesday, March 4, 2009

EXCITED

Wah..aku excited sangat bulan ni... hahaha.. aku tak sabar nak balik KL esok..huhuhu.. byk benda yang perlu di buat... semua benda ni buat aku happy sangat.. hiks.. 1st, aku akan ke Sabah sebab ad trip(sebenarnya nak g Pelancaran Album Stacy)..huhuhu... then balik dari Sabah aku nak celebrate dgn org yg aku syg iaitu my family then baru aku celebrate dgn Mafil... hehehe.. tak sabar rasanya nak tunggu saat aku pulang nt.. Hope kali ni semua berjalan lancar la sebab b4 this aku nak g 1 tempat 2 aku di timpa nasib yg malang..huhuhu.. sesiapa yg tau 2, faham2 je la pe yang berlaku kat aku... dah2.. tak nak sedey2.. aku nak jadi org yang happy balik.. hehehe.. tak kisah la betapa besar masalah pun, aku nak jadi org yang happy.. this is the new me...

0 comments: