Wednesday, December 23, 2009

Menghitung Hari

Skrg ni hobi aku menghitung hari... nxt week aku dah balik ke kampus... kali ni tak cm dulu... sb roomate aku yg lame smua duk luar now ni... jadi pelajar NR... aku lak duduk kt bilik khas yg disediakan... duduk sorang2.. hmm.. cmne la aku duduk sorang2 nt... takot pun ada gak.. mane la tau Cik B serang bilik aku tgh2 malam...hish.. takot2... tp balik je nt, 10hb aku akan balik ke KL balik tuk Anugerah Juara Lagu... mane le tggl.. hahaha.. dah blur lak aku ni.. layan manusia labah-labah dlu... up up and away

4 comments:

eima xara December 24, 2009 at 12:27 AM  

slmt menghitung hari..
haha..
:)

Haori December 24, 2009 at 8:04 AM  

hahaha...
u pun...
tak lame lagi nak masuk dah kan...
selamat menghitung hari utk u jugak..hah

Haori December 24, 2009 at 12:33 PM  

amin...hehehe....
cmne result? ok x?