Monday, December 7, 2009

Bersawang


pergh..bersawang dah blog ak ni.. huhuhu.. asyk kuar masuk ward smpai tak terupdate blog ni.. ditambah pulak dgn laptop aku yg rosak sekali lagi.. bulan ni je dah dua kali laptop aku rosak. yang menyusahkan lagi bila PC rumah aku pun rosak gak..huhu..ni pun aku online kat tempat kerja mak aku..haha.. byk kisah nak cerita ni.. pasal hospital 2 mgkin ramai yg dah tau kan..hehe.. so, lantak je la..then ahad lepas aku g perkahwinan sepupu aku kt semenyih, perkahwinan ala2 hindustan 2.. hahaha..tp mmg best la..pukul 11 pagi aku sampai sana pastu balik pukul 5.. sedey semalam..bila tgk pengantin perempuan kuar dari rumah 2.. touching habis..tp sorry gambar aku tak dapat upload...maybe next time la kot..hehe.. tp yang paling best pasal saudara aku belah mak aku ni..tiap kali kawen ada acara baling duit masa pengantin perempuan nak balik.. pergh.. aku dapat RM20 tu...hehe... adik n anak2 buah aku la yg dapat byk.. tak pe la..aku pun tua..hehe.. ok la... out for now.. peace...

0 comments: