Tuesday, December 1, 2009

1/12

Gambar hiasan sahaja

Hari ni dah bulan 12.. kejap je masa berlalu.. tak lama lagi dah tahun 2010.. tahun yang sepatutnya aku grad..huhu.. tapi tak pe la.. result exam aku pun kuar bulan ni jugak.. 10hb.. then result PMR.. nebes gak nk tggu result kuar ni..huhu.. ok.. pasal 1/12.. ad something yg berlaku.. tp bukan tahun lpas.. tp masa tahun 2006.. masa aku SPM dulu.. masa ni paper Teknologi Automotif.. masa paper ni jugak la aku kena marah... Cikgu HEM yang marah aku..dia ckp dah duk asrama tak yah la bawak motor g dewan..yg cikgu 2 pun bangang sb lepas paper 2 aku nak kuar balik rumah gak.. aku dah gtau awal2..tp dia tak igt.. tp tak pe la.. benda dah lame.. hehe.. then masa nak balik 2 aku tgk sebuah lori trailler merempuh tembok sekolah aku lepas langgar sebuah kereta n motor.. if korang lalu depan Sekolah Menengah Teknik Selangor Sungai Buloh korang akan perasan tembok 2 sb untill now ni tembok 2 tak dibaiki lagi...tak ckup bajet nak baik pulih kowt..hahah.. penunggang motor 2 cedera parah gak la.. sb aku perasan yang tulang kaki dia terkeluar.. mmg ngeri masa 2.. hancur motor dia.. yang kereta 2 bahagian belakang je teruk.. org yg bwk kereta 2 dalam keadaan terkejut jer.. darah byk kat jalan 2.. bukan nak ckp ape la.. tp setiap tahun, mesti dalam 5-6 kemalangan mesti ad kt depan skola 2.. aku pn tak tau npe.. kawan ayah aku pn meninggal kt situ jugak.. ngeri.. nasib baik aku tak skola kt situ lagi.. hehe.. lepas tgk org 2 excident truk naik motor.. aku lak yg rasa takot nak naik motor..tp kejap je.. lepas sebulan ok blk...hehe... 2 la.. aku mmg tak le lupa tarikh 1/12.. mesti akan teringat balik peristiwa 2...

0 comments: