Tuesday, August 25, 2009

Need to be alone for a while

clear dgn tajuk entry 2 kan.. aku akan g somewhere yg boleh buat aku tenang.. family aku or sesiapa pun tak tau pasal ni.. aku tak bawak phone, laptop.. hanya bawak barang2 asas sahaja.. aku nak berseorangan sb memikirkan sesuatu.. aku dah byk berubah.. dulunya aku sorang yg suka g kelas tp sem ni aku byk ponteng kelas.. aku pun tak tau npe.. n lagi satu aku segan dgn beberapa orang yg byk tolong aku selama ni.. so.. aku nak pergi berseorangan dulu.. kalau entry ni dah di published..maknanya aku dah tak de kat KL or Jengka.. sb aku autopublish kan entry ni.. aku tau akan ad sesetengah orang akan cari aku..so, aku nak mintak maaf kt mereka yg mencari aku.. aku bukan tak hormat korang semua tp aku perlu bersendirian.. maaf sekali lagi.. nt aku dah balik.aku sendiri akan cari korang semua.. harap korang semua dapat memahami situasi aku.. tq...

0 comments: