Wednesday, January 20, 2010

Tak De Harapan..kisah semalam

Doktor ckp aku tak de harapan nak sembuh... hmm.. rasa down giler bila dia ckp cm2.. dia ckp lau nak kurang sakit..must depend on pain killer..

Story ni bermula dari semalam bila aku terlibat dgn raptai penuh perasmian forum 1 Malaysia yg akan disempurkan oleh Sultan Pahang.. disebabkan raptai 2 aku jadi sgt busy n terpaksa berjalan byk n berlari2 anak.. angkat2 barang dan mcm2 lgi.. masa 2 aku dah start rasa lain mcm tp aku telan je pain killer bagi ok skit..

Waktu petang pulak, aku dapat call dari kwn aku.. dia ckp kwn dia cm nak pengsan lepas balik dari Kor.. pastu aku pn cpt2 la amik air mineral n minyak cap kapak 2.. pastu budak 2 dah lain mcm..aku call driver ambulan uitm..tp dia off phone..mybe bateri habis kowt..pastu ak mintak no RS siswi..yg dorang ni lak takde no RS dorang sendiri..ak pun tahan je la van koperasi yg lalu kt situ.. suruh tlg hantar g kecemasan.. pastu disebabkan takot pape jadi kt budak 2..aku pun dukung je dia g kt van 2.. pastu sampai hospital aku lak yg sakit.. tp lepas inject ak ok sikit la..

Then pagi tadi bangun tdo.. aku sakit lagi.. kwn aku call Medec pastu ambulan datang bwk aku g medec..injection lagi..kali ni doc ckp aku tak de harapan nak sembuh..tp dia ckp la semua ni kuasa tuhan.. pastu doc 2 dah warning aku.. dia ckp tak yah terlibat tuk event esok.. dia tak bagi aku buat keje2 berat lagi.. n dia bagi tongkat suruh pakai lagi.. aku tak nak pakai.. tak best pakai tongkat ni.. sb tahun lps ak dah pakai.. tp 2 la.. kelas ak tak dapat g sb ak sakit.. cm rugi je.. pastu bila dgr tak de harapan.. ak rasa cm layu...

0 comments: