Wednesday, January 6, 2010

Peristiwa di bilik aku malam tadi

Malam tadi.. malam yang seram bagi aku..bila aku baru balik dari kelas mandarin..dari blok baru yg jauh dari bilik aku ni.. aku rasa cm ad org follow aku... tp bila toleh tak de org pulak... aku pun buat bodoh je la sb mungkin perasaan aku je kowt.. pastu aku balik la ke bilik kesayangan aku ni.. bila dah setel smua..aku pn on la lappy aku ni..nak online la tp tgk2 line celakakom ni lak cm siput... pastu aku bosan, aku call la beberapa org kwn ak yg still stay dalam kampus ni.. aku call shidi then g la bilik dia amik movie2 yg le hilangkan bosan yang melanda diriku ini.. dah siap2 copy movie smua.. pastu balik la ke bilik aku semula.. erk..skemanya ayat aku ni...huhu.. pastu layan2 movie..tiba2 kawan aku datang bilik aku.. mirul... pastu bagi la dia masuk.. tp yg pelik dia tak borak pun dgn aku... aku pun buat biasa je la.. mybe dia letih kowt.. pastu dah pkul 12.. dia still tak borak dgn aku lagi.. aku pelawa makan pun dia tak nak... hmm.. pastu tiba2 badan aku rasa seram sejuk..
aku pun menyilimutkan la diri ku ni.. pastu pkul 1 aku sedar lagi..sb bilik aku ad org ketuk2.. pastu rasa sejuk lain mcm... aku tgk mirul.. senyap je lagi..tak bergerak pun dari katil sebelah..pelik gak aku sb dia teman aku malam tadi...bila ak bukak pintu tak de org pulak... hmm.. ak pun g la sambung tdo balik....pastu lagi sekali..sejuk yg lain mcm kt dalam bilik aku.. aku cm tak selesa la sb aku ni dah la tak le kne sjuk sgt kan.. hmmm.. pastu pkul 3 pagi aku tgk katil sebelah mirul xd... aku terkejut giler masa 2... tgk pintu still berkunci dari dalam.. cm mne dia kuar pulak...aku cepat2 pejamkan mata aku..pura2 cm tak de pape yg berlaku.. pastu lagi sekali bunyi ketukan yg agak kuat pastu aku dapat rasa ad org bernafas dkt tepi katil aku...aku pun buat2 tak tau jer.. aku baca ayat kursi dlm hati.. rasa takot mmg ada.. pastu lama2 dah hilang smua 2.. pastu dah habis subuh, aku tak tdo lagi dah..xle nak tdo... pastu masa nak g kelas tadi..aku terjumpa mirul..ak tye dia.. ko balik pkul bpe malam tadi..pastu dia tanye balik dari mane.. aku pun heran la..aku ckp lagi.. balik dari bilik aku la.. then jawapan dia mengejutkan aku..dia kate dia tak g pun bilik aku malam tadi....

pastu aku seram sejuk.. aku takot nak g bilik 2.. aku update entry ni pun dalam kelas... mcm mne aku nak hadapi malam ni pulak... hmmm...

0 comments: