Thursday, January 28, 2010

Aku yg menyusahkan org

semalam aku dah discharge dari ward.. ramai yg tak tau aku masuk ward sb aku tak gtau sesiapa kecuali KP n kwn2 aku jer.. masa kt ward 2, terharu n sedey pun ada gak..ye la..sedey sb pk bila la aku nak sihat betul2..pastu sedey sb classmate aku tak datang n ad gak lect yg tak faham2 bahasa yg aku ni sakit.. xmsuk ward lagi dah sibuk2 mintak mc.. staff kt Medec pun dah bengang dgn lect aku 2 sb tak faham bahasa... hmm..lantak dia la..tp thx kt Mirul, Wan, Yus n Bon (Junior aku) n tak lupa gak kt budak2 account part 2, Ayu, Bel, Farisha, Mimi n Nurul sb melawat aku hampir tiap2 hari gak la walaupun tak lame kan..tp aku hargai sgt2... aku masuk ward kali ni dua hari jer.. aku mintak kuar semalam sb tak tahan la duk lama2 kt ward.. pastu aku kena pakai tongkat lg.. hmm..xpe la..janji le jalan..igtkan nak balik sb mc aku 8 hari kan.. pastu pk2 balik condition aku pun lemah lagi...so better duk sini je la.. malam semalam, aku pk aku dah ckup sihat tuk join celebrate besday si Bel atau nama penuh Basic English Language..haha..tak la.. Nabila nama penuh dia..mati aku kena tibai dgn Mirul sb kutuk nama awek dia ni..hehe.. then masa celebrate 2 aku pun hyperactive sgt smpai aku sakit balik... pastu ambulan dtg nak bwk g hspital skali lagi tp aku tak nak..last2 kena g hospital jugak..huhu..sodey2..tp nasib baik tak kena tahan ward lagi..lau tak, makin tak sihat la aku..hehe.. tp 2 la..aku rasa diri aku ni cm menyusahkan org jer.. hmm..aku kesian kt Mirul.. sb dia yg tolong jaga aku sem ni..smpai hari 2 dia tak g kelas sb hantar aku g ward.. kat Ayu pun kesian gak..dia pun ponteng kelas sb jaga aku.. kt geng2 Account part 2.. thx sekali lagi..sorry la aku tak masukkan gambar korang sb ak tak de gambar2 kamu smua..huhuhu.. nt lau aku dapat gambar dari Mirul, aku masukkan gambar semalam yg kt besday Bel 2.. hehe.. sorry byk susahkan korang...

0 comments: