Monday, November 30, 2009

UNO n Seafood

Semalam aku join aktiviti setelah seminggu aku masuk dalam ward, teraphy n rehabilitasi.. Alhamdulillah now ni aku tak perlu berjalan guna tongkat lagi tp lau sejuk kaki aku still rasa lain mcm skit.. masih bergantung pada ubat yang diberikan tp aku dah tak overdoss...sb aku tak depress lagi..wakakakkak.. ok2.. semalam aku g rumah Mami X dalam tgh hari la jugak.. then kuar dgn Mami X g cari hadiah tuk kak Vee.. sb hari 2 masa besday kak Vee xsempat nak bagi apa2... so kuar2 g mencari hadiah akhirnya jam 4 petang sampai balik rumah Mami X... then Capik pun datang..borak2 then Mami X ajak main game UNO.. hahaha...mmg best la main game ni.. walaupun aku lupa cara main 2... 5 kali aku kalah..tp last2 menang jugak..biasalah hero kan kalah dulu..haha.. then kak Vee, Lana, Mia, Liza n Fara (adik Lana) dtg..then gerak g makan Seafood kt Taman Cahaya.. nama restoran 2 Thai Seafood.. mmg sedap walaupun aku hnye makan nasi goreng je sb aku ni tak le makan seafood..tp aku tak perasan lak dalam nasi goreng 2 ad udang..habis gatal2 badan aku..nasib baik aku ada ubat yang le buat aku rasa kurang gatal skit...pastu balik rumah Mami X then main UNO dgn Lana, Liza, kak Vee, Mae n Mami X.. kali ni aku menang 4 kali berturut2.. smpai kak vee bengang sb dia asyk kalah..hehe.. tp game yg last aku gak yang kalah.. then smua balik..aku pun rush balik jugak sb badan aku dah mula gatal2.. terus aku memecut laju dgn kelajuan 120 km/j.. smpai je Klinik Keluarga kt Rahman Putra 2..terus inject.. fuh...baru la rasa lega skit.. hehe.. then smpai rumah terus tgk bola..hehe.. yg pasal bola 2 malas ak nak citer sb aku dah taip panjang dah ni.. hehe.. bye2..


2 dia Mia yang jarang aku nampak skrg ni.. haha

thx kak vee sebab belanja makan seafood

gambar ni betul2 aku tak tau siapa yang amik.. sengal betul..nasib baik aku pakai cap..

antara hidangan yang ada..kerang bakar..hehe..tp ni smua bkan aku makan..
ni lana yang makan okey..



p/s: gambar ni smua aku amik dari Facebook Liza, thx Liza

0 comments: