Saturday, November 28, 2009

Ben 10 Alien Swarm


Ben 10 Alien Swarm... 3 mggu aku tggu citer ni kuar kt Cartoon Network..akhirnya penantian aku berakhir bila aku dapat tgk Ben 10 Alien Swarm kat Cartoon Network tadi.. Ben 10 Alien Swarm ni adalah dari Ben 10 Alien Force sambungan dari Ben 10.. lau dulu Ben 10 Race Against Time boleh dikatakan agak memuaskan n jalan cerita n visual n audio effect pun boleh di katakan bagus.. Ben 10 Alien Swarm ni pulak membuatkan aku bosan.. ok.. sebabnya aku tak faham kenapa tiba2 Ben yang sayang kt atuk dia, Max tiba2 panggil nama je.. Gwen pun sama.. selama ni dalam Ben 10 n Ben 10 Alien Force dorang panggil Granpa Max tp tiba2 dalam citer ni dorang panggil Max jer.. then byk sgt drama dari gaduh.. maksud aku Ben jarang guna Omnitrix dia.. tiba2 lak Omnitrix dia tak le berfungsi la bila nak guna.. cm dorang nak kurangkan penggunaan Alien2 dalam Omnitrix 2...ala cm dorang nak keje senang la kiranya...tak yah susah2 buat grafik tuk alien2 dalam Ben10 Alien Force 2... sedangkan yg original Ben tak penah ad masalah dgn Omnitrix dia.. Kevin pulak.. nampak cm buat2 je perangai cm2..tak nampak cm Kevin yg sebenar... Granpa Max pun cm hampeh je... agak bosan la tgk tadi..huhu..tp dari segi pakaian dorang, aku puji sgt.. even kereta Kevin pun boleh dikatakan sama cm yg original...dari skala 1 - 10..aku bagi 6.2 tuk Ben10 Alien Swarm ni...

p/s: ni pendapat aku jer.. jgn salah faham

0 comments: