Monday, November 16, 2009

kenapa?


kenapa? kenapa? kenapaaaaaaaaaaaaaaaaa???????
kenapa susah utk aku lupakan dia... sedangkan dia begitu mudah lupakan aku...
kenapa aku tak le terima kenyataan yg dia dah buang aku dalam hidup dia?
kenapa aku masih menanti sesuatu yang tak pasti??
kenapa aku masih percaya yg dia masih sygkan aku mcm aku syg kt dia?
kenapa aku tak le nak benci kat dia?
kenapa makin aku cuba membenci dia makin syg pulak yg aku rasa?
kenapa aku tak le nak enjoy apa2 sedangkan dia begitu bahagia tanpa aku?
kenapa aku masih terkenang saat aku bersama dia?
kenapa begitu mudah dia beralih cinta?
kenapa mesti aku hadapi semua ni? kenapa semua ini terjadi?
kenapa aku percaya dgn janji2 manis dia?
kenapa mesti aku terjerat dengan setiap ungkapannya dulu?
kenapa mesti aku memikirkan tentang dia lagi?
kenapa sukarnya utk aku menghalau dia dari pemikiran aku?
kenapa mesti aku menanti sms dan panggilannya setiap hari? kenapaaaaaaaa????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: