Monday, November 23, 2009

Anaconda


Gambar ni adalah yg asli dan tak de apa2 trick kat gambar ni...
Ular sawa gergasi ni atau lagi popular anaconda di temui di kawasan pendalaman Sabah
Actually aku jumpa ni pun masa aku tgh tgk email aku semalam..then terjumpa lak email ni..rupanya email ni dah lame smpai kat aku..dah dkt setahun...hehe..baru aku perasan...
ok2..kembali ke topik asal.. ad kajian yang menunjukkan yg anaconda mmg wujud kt Asia ni..terutama sekali kt Indonesia... aku agak terkejut gak sb ada anaconda kt Sabah..tp aku tak sure kt mane dorang jumpa anaconda ni.. mengikut cerita pengirim email ni anaconda ni hidup masa dijumpai tetapi kerana faktor keselamatan, dorang terpaksa bunuh anaconda 2.. dorang bunuh pakai apa ntah nama benda yg kt gambar 2.. yg agkt anaconda 2.. (sorry pengetahuan kurang)... tp yg aku pelik kenapa tak masuk berita ek...ke masa dah masuk dalam berita aku tak tgk pulak...hehe.. ntah la.. byk lagi haiwan yg besar dan pelik ditemui sejak akhir2 ni..mgkin ni salah satu petanda dari Nya.. fikir dan renung2kan...

4 comments:

Cik Ateen November 23, 2009 at 12:37 PM  

hahaha..
tu yg plik..
npe bru tau gmbr ni dh lma ade..
rupenya xperasan..
mmg ade sume benda yg beso2..
kite jer xtau..

Haori November 23, 2009 at 12:55 PM  

hahahaha... 2 la pasal...
malas sgt nak tgk email.. 2 yg rasa cm tak up to date jer.. haha..
2 la.. ad lagi yg benda pelik n beso2.. tgh tggu nak publish jer..hehe

maybe November 25, 2009 at 2:02 PM  

I'm appreciate your writing skill.Please keep on working hard.^^

Haori November 25, 2009 at 2:36 PM  

thx.. i will improve my writing skill