Tuesday, September 8, 2009

Menyampah

seriously.. aku bengang n menyampah sangat bila orang pakai barang aku smpai rosak pastu tak nak mintak maaf.. boleh lak dia buat bodoh n tak tegur aku langsung cm aku yang bersalah.. dah la pakai tak mintak izin... dah tau yg password 2 salah yg ko g try sampai kena masuk PUK 2 pehal lak.. aku bukannya tau kod PUK dia.. sengal betul.. now ni..aku dah takle online sgt dah.sb budak 2 dah buat b.band aku prob.. hmm.. aku malas nak tgur dia sb dia dah besar.. tak kan tak reti2 nak mintak maaf kan.. now ni pun aku online kt computer lab.. hmm.. tak best tul. dah la assignment aku tergendala sb dia... dia sng la..assignment semua dah siap..tiap kali aku dgr dia ckp nasib baik dpt siapkan assignment, darah aku menyirap jer.. pasal dia la assignment aku tak siap tau tak.. haish... dah la semalam kuar g makan tak ajak.. cm aku lak yg buat salah besar kan..lantak korang la.. pk la sendiri...

0 comments: