Sunday, September 27, 2009

aktiviti 26 September 2009

Banyak pulak aktiviti aku semalam.. huhu.. pepagi lagi dah bangun n bersiap nak g open house rumah Lana, 2 pun Mia yg plan last minute..haha.. tp meriah gak sb ramai jugak AJK SAF yang datang... then pada sebelah malam pulak, dalam jam 8-9 malam.. ada meeting pasal event hari raya yang akan diadakan 11 Oktober nt.. after meeting, Cherry, Chaq n beberapa ahli keluarga dorang datang sb nak meraikan birthday Cherry.. pada mula just ckp kt Cherry ada minum2 jer.. dia pun tak sangka yg ada kek n yang paling best.. aktiviti menepung Cherry..mane le tgglkan aktiviti yang cm dah jadi tradisi dalam SAF ni.. haha.. tp last2.. aku gak yang kena teruk..tp xde la seteruk Cherry.. motif aku pun kena gak kan.. huhu...tp xpe la..atleast semalam aku enjoy gak.. ye la..selama ni aku frust jer kan..huhu.. lagi satu yang buat aku happy... Arsenal menang semalam.... yahooooooo!!!... hahaha.. Liverpool pun menang gak..so, bangga la si Chaq 2.. tp kesian Cherry sb Chelsea kalah..huhu.. apa2 pun.. aku enjoy sgt2..




Gambar kt atas ni masa kt open house rumah lana... mmg sedap makanan2 yg dihidangkan...
semua 2 Mia yang masak.. kena puji, kalau tak kena marah..hehe



Gambar kt atas ni pulak masa tgh meeting pasal event raya 2..

Birthday kek Cherry...

Cherry dgn gaya rambutnya yg baru sambil memotong kek.. mcm model la pulak

Cherry tgh berhajat.. pe la yg dia hajatkan ek..hmmm...

Masa ni SinChan tgh nyanyi background music-lagu potong kuih...

Sedap sangat kek 2 smpai juling mata SinChan..

Ni muka Cherry sebelum transformasi..hehe..
erk.. kenapa dgn sun ni.. termenung je...hahaha

Wah..manjenye kak feeda... siap disuapkan lagi..hehe

Muka Cherry yg ditransformasikan..hehe.. ni baru stage 1...

eh2.. apa 2??

masih tak jelas ker?? huhu..tgk gambar berikutnya..

sebenarnya 2 gambar Cherry yg telah ditransformasikan.. ni la stage 2..
SinChan n Adel pn kena tepung gak..haha

Aku pun kena tepung gak..huhu..habis gatal2 badan aku...huhu..
gigih Cherry kejar aku malam 2..

Ni yang tak puas hati ni..kenapa Mae tak kena seteruk aku?? huhu

tgk la Cherry dah highlight rambut dia kaler putih...
terbaik dari ladang...hehe.. (bukan betul2 ladang ye cik Lana)

Ni lagi sorang.. kak Feeda pun tak kena teruk..huhu..


Korang mesti heran kan..kenapa gambar2 kteorg jer..sebenarnya...Chaq n yang lain2 tgh khusyuk tgk bola..maklumlah... Liverpool kan.. kira dorang semua bernasib baik la sb tak turun bawah.. huhu..lau tak.. habisla dorang.. hehex...

0 comments: