Saturday, September 19, 2009

entahlah....

Dalam semua tengah bergembira menyambut syawal esok, aku masih parah.. hati aku hancur.. ramai yg berpusu2 balik kampung hari ni..tp aku decide, esok jugak aku nak balik kampus aku.. tak guna aku lama2 kt sini.. lepas je solat raya esok, bermaafan dgn keluarga..aku terus balik jengka.. aku frust giler.. mmg ramai yg pujuk aku..tp entah la.. hati aku ni keras.. tak guna aku nak pujuk2 dia.. baik aku hilangkan diri dari semua orang..terutama sekali dia.. aku just doakan dia bahagia n berjaya dalam exam dia.. kepada mereka yg pjuk2 aku 2.. terima kasih.. tp hati aku masih terluka.. xtau la bila nak sembuh.. aku dah cuba jadi yang terbaik, tp still sama jugak.. mungkin nasib aku hanya utk jadi lonely cm dulu...b4 aku kenal dia.. b4 aku kenal SFC.. mgkin takdir aku jugak tuk hidup sampai sini je... kepala aku asyik sakit sb benda ni.. aku jadi tak tentu..tp dpn parents aku, aku kena buat cm biasa..tak nak dorang risau2.. kadang2 aku dapat rasa yang hidup aku tak lama.. mgkin dalam mggu ni je.. tp entah la.. semua tu kuasa tuhan.. skrg ni aku cuba kuatkan diri dari buat benda bodoh.. kalau tiba2 aku tak dapat kawal diri aku.. maybe aku akan buat benda yang tak patut aku buat... arrghhhh... frustnye... aku tak kan sambut raya lagi... ni la raya terakhir aku....






0 comments: