Wednesday, February 11, 2009

KISAH PERCINTAAN HAZRY N MAFIL

Ok la..oleh kerana ramai yg bertanya di mana aku jumpa Mafil dan cmne aku start bercinta dengan dia, aku cerita la...kisah ni bermula bila aku putus hubungan dengan ex gf aku...masa 2 aku frust gler dah la time final exam smpai terjejas keputusan exam aku..oleh sebab aku frust sgt, kawan aku, rizz..dia bagi pakai broadband dia utk aku tenangkan fikiran..oleh kerana aku minat sgt kt Stacy dulu..aku pun mencari la offical website dia..then ku start chatting kt chat room Stacy..hiks..then aku mula kenal dengan rakan2 SFC... nak di jadikan cerita..ketika trip aku ke Sabah..aku berjumpa dengan seorang budak perempuan ni..aku start berbual dengan dia..mula chatting n semua la..then bila hari aku dah nak balik semenanjung, dia luahkan yg dia suka kt aku..aku pun jujur dgn dia yg aku takut di permainkan lagi dan aku ckp yg aku still syg ex gf aku lagi..tp dia kata dia nak aku bagi peluang kt dia n dia kata dia akan wat aku lupakan ex gf aku...aku pun bagi la chance kt dia...then aku balik semenanjung...tp dia tak balik lagi..dia stay kt Sabah sebab masa 2 cuti sekolah kan..then, bila hari2 dah msg..dia makin syg aku, tp aku jujur kt dia yg aku tak syg dia sgt n aku still menaruh harapan kt ex aku(nampak sgt aku kemaruk dgn ex aku kan..hiks..) tp dia tak kisah..dia still stay dgn aku n dia terus mencuba utk mendapatkan tempat di hati ku...bila dah lama2, aku sedar yang dia betul2 ikhlas n dia betul2 memahami aku...walaupun aku jarang msg dia n asyik dia je call aku tp dia tetap stay dgn aku...aku terfikir..patutkah aku cuba menyanyangi dia? then tp ragu2 aku cuba utk menyayangi dia...if korang nak tau la..Muff 2 di rekomenkan oleh seseorang yg aku minat gak..aku tak le gtau siapa..tp siapa yg dah tau 2..wat2 tak tau je la k..hiks..then aku dah rapat dgn dia n mula syg dia..tp malangya..dia terpaksa balik Filipin utk sementara waktu..aku pun tak kisah..aku bagi je..sebab aku tak de hak kan..lagi pun dia milik family dia...aku pun teruskan kehidupan cm biasa cuma sesekali aku ym dgn dia n dia call aku..masa 2 aku rasa berbunga-bunga sgt..(jiwang la 2..hiks) then dia kata dia tak sabar nak balik semenanjung n jumpa aku..akhirnya..setelah lama tak berjumpa..Sabtu lepas iaitu pada 7hb February 2009, aku jumpa dia..dia nampak lain sgt n makin cute..hiks..then baru aku sedar..walaupun berlainan agama..tetapi dia cukup memahami aku n sentiasa wat aku hepi sentiasa..jika ada selisih faham pun..tak smpai 5 minit kteorg akan balik kembali...so..2 la kali ke2 aku jumpa dia...dan sekarang ni dia fokus utk PMR n aku pulak fokus kt study aku...bila ada masa terluang baru msg or call...sekarang ni aku sedar yg aku dah mula sayang dia..LOVE HER SO MUCH...
so, kepada korang yg tertanya2 2..aku dah gtau..tp tak de la details sgt..korang le la bygkan kan..hiks..ok la you all...smpai sini je la..aku tak larat nak type byk walaupun aku ni student Office Management (course ni bukan utk orang bodoh tp utk org yang berbakat)...thanks kepada sesiapa yang sudi membaca k..hiks.
doakan la kebahagiaan kami..





gambar ni amik masa kt Sabah

aku amik gambar ni masa kt rumah dia 7hb February hari 2..

0 comments: