Saturday, February 7, 2009

Cap Goh Meh with Stacy Frenz

Semalam merupakan sambutan Cap Goh Meh with Stacy Frenz yang di perkarangan rumah Aunty Christina di Pandan Mewah. Majlis yang berlangsung sungguh meriah walaupun tak ramai ahli yang hadir dan Stacy tidak dapat hadir kerana jadual beliau yang padat. Tetapi, kemeriahannya tetap aku dapat rasakan..setibanya aku dari Pahang semalam, aku terus ke rumah Aunty sebab aku smpai awl sgt, jam 4 petang aku dah smpai sana dah..hiks.. tapi tak pe...aku still tolong dorang wat persiapan, berbaloi gak datang awal..hehe..tp mcm biasa, aku tak sempat amik apa2 gambar, so if nak tgk gambar, sila layari http://www.stacyaf6.blogspot.com/ untuk gambar2 majlis tersebut...
aku dah tak tau nak catat ape lagi..so,smpai di sini sahaja coretan aku untuk hari ini...

0 comments: