Saturday, February 7, 2009

KERINDUAN KU TERUBAT AHKIRNYA..

Hari ni aku happy sangat kerana akhirnya setelah sekian lama tak berjumpa dengan kekasih hati ku, akhirnya aku ketemu juga my Muff hari ni...last aku jumpa dia tahun lepas masa hujung bulan 11, then dia balik Filipin utk masa yg agak lama..tp hari ni, kerinduan aku terubat juga..my Muff dah banyak berubah dah..dari segi luaran, dia nampak makin matang n makin cute dari dulu..hiks...then dari segi fikiran dia pula..dia dah berfikir macam org dewasa..malah dia cukup memahami aku..dia kata dia faham status aku sebagai student dan dia faham if aku busy n jarang msg or call dia..aku tak sangka ada juga org yg faham aku cm ni sekali..dia support aku..tak mcm ex aku dulu..if tak msg, fikir aku ada org len, n bila wat event ex aku kata aku buang masa walhal benda 2 semua wajib..nasib baik la aku ada girl baru yg cukup memahami aku..LOVE YOU MAFIL....n aku nak wish dia semoga dia dapat melakukan yg terbaik untuk PMR nt..Good Luck sayang....



good luck for your PMR n i always love you..

0 comments: