Tuesday, February 23, 2010

Update skit






Lama giler tak update blog.. dah nak masuk bulan 3 dah.. maklumla.. sem ni sgt busy.. kena kuar buat keje..kdg2 tak smpat nak tdur pastu terus g kelas... weekend kena g study n cari barang2 tuk event.. mcm2 lagi la..ni pun aku dapat curi2 masa nak update blog sb dapat mc wat fisioterapi tadi... cuti hari 2 aku ada plan gak nk melawat kwn2 smua tp sb busy sgt xsmpat la nak jumpa.. ye la.. pagi2 bangun tdo aku kena wat assignment yg berlambak2.. tambah2 lagi kena wat coding tuk website..pergh.. agak pening.. wat assignment je dah smpai petang.. pastu malam kena g mengurut.. balik dari mengurut sambung lagi wat assignment pastu pkul 4 pagi kena bangun n exercise smpai la ke subuh... ni balik kampus pun satu hal..sb ad program **** yg tak le nak di beritahu apa dia.. tp mmg menyusahkan jugak la program 2 smpai semua siswi kena kosongkan kompleks kediaman dorang.. bilik aku menjadi stor2 utk kwn2 yg rapat dgn aku... dah la balik sesak giler jalan dalam uitm.. kena ikut banggunan fast track lak.. aku smpai kt tepi uitm je dah pkul 6:30 disebabkan jam teruk.. aku smpai bilik pkul 7:20.. sejam aku dalam kete time 2.. pergh.. mmg sakit la..ikutkan hati nak je jalan kaki balik bilik tp nak wat cmne..barang2 dalam kete 2 xkn nak tgglkan je.. pastu malam 2 kuar makan dgn classmate aku yg kini menjadi kwn jahat aku.. namanya OH BULAN..hehehe..xde la...aku pggl dia Moon Cake..hehe.. nway, Thx Moon sb bagi hadiah walaupun belum tiba hari jadi aku lagi...hahaha...nak jadi org 1st yg bagi, katanya...hehe.. ok la..nak sambung tdo.. letih.. nak gunakan mc hari ni sebaiknya..hehe


masa tgh meeting dalam lab comp..yg pakai baju n tdung maroon 2 advisor event kteorg..pn Hazlin..


yg ni tgh meeting after kelas..mlm2 pun kena meeting..yg pakai tudung 2 wanie bendahari kteorg.. yg pakai baju pink 2 Moon, assistant director..sebelah moon 2 clif, biro makanan n yg agak jauh 2 namanya Azmi.. Program Director kteorg..hehe.. nway.nama event kteorg Ooolala Kampungku... event kteorg 20/3/2010 nt..

0 comments: