Saturday, June 6, 2009

Meeting with Stacy

Khamis lepas, aku dapat msg yg mengatakan ada meeting kt rumah Stacy pkul 8... aku pun kelam kabut la nak siap kan.. last..bukan pkul 8 yg aku smpai.. tp jam 9 baru smpai..hahah..biasa la..janji melayu kan.. aku gerak dgn kak Vie n kak Abby..smpai2 je sana.. meeting pun cm dah habis je..lalu bincang la pape yg patut..haha.. ada jugak adegan budak shuffle la..skandal la.. erk..skandal?? hahaha.. mcm2 gelagat lagi la malam 2.. Tp sayang..sb malam 2 Anip kena balik cepat.. tak smpat jumpa Anip..huhu.. tp best la malam 2..hehe..



Antara aksi Stacy malam 2.. haha.. mmg lawak..

Perbincangan orang perempuan.. orang lelaki tak masuk campur.. hehe

eh2 Cik Ann Temah ni.. aku amik gambar dia..dia amik gambar aku lak..haha

di dance floor.. semua org baru lepas shuffle ni..hahaha

Stacy n Sin Chan...hehe..tp Sin Chan mcm malu2 ja malam 2..

masa tgh meeting pun smpat snap gambar lagi..hehe..

0 comments: